Pascal Bruckner

Iubito, eu ma micsorez…, de Pascal Bruckner

iubito-eu-ma-micsorezPascal Bruckner ne surprinde mereu cu scrieri şocante şi agitatoare de neuroni. Cine a citit cel puţin două – trei romane de-ale sale, îmi va da dreptate. Nu-mi dau seama ce fel de creier, ce fel de conexiuni poate avea un om-scriitor care în fiecare roman vine cu idei atât de diferite, atât de controversate şi atât de ciudate!... Continuarea ->

Iubirea faţă de aproapele, de Pascal Bruckner

Iubirea fata de aproapeleVisul oricărui bărbat: să aibă toate femeile. Dacă nu le poate avea pe toate odată, s-ar mulţumi şi cu ele pe rând. Dar să fie multe, foarte multe, toate dacă s-ar putea.  Probabil sunt şi bărbaţi care ar nega ipocrit.  Să fie clar: asta nu e o acuză, nici o ruşine. Este doar biologie. Desigur, nici un bărbat n-ar vrea să aibă toate femeile toată viaţa, poate chiar nici un sfert din viaţă nu le-ar suporta. Majoritatea abia suportă câte una pe lângă ei, pe termen limitat.  Şi totuşi, fiecare purtător de testosteron şi-a dorit măcar o dată în existenţa lui să aibă femei. Multe, foarte multe, toate să vină la el. Discutabilă este doar vârsta când se visează la asta. Pote fi la 17 ani, la 25 de ani, la 32 de ani, la 40 de ani sau la 65…... Continuarea ->

Luni de fiere, de Pascal Bruckner

sau răul la superlativ

luni de fiere xDupă “Luna de miere” – singularul ne anunţă că există doar una în viaţă – trecem la Luni de fiere – pluralul este elocvent, sunt multe şi se pot prelungi în anii. Pascal Bruckner nu mai are nevoie de promovare, deja e cunoscut în librăriile noastre. Ne surprinde mereu cu scrieri şocante, controversate şi agitatoare de neuroni.... Continuarea ->