Carlos Ruiz Zafon

Prințul din negură, de Carlos Ruiz Zafon

Prințul din negură Încă un minunat roman scris de Zafon, în același stil cu mult mister și ușor înfricoșător. Aparent o scriere pentru adolescenți, Prințul din negură te prinde în paginile sale și te fascinează cu acțiunea încărcată ce surprinde indiferent de vârstă. Chiar dacă personajele principale sunt cei trei adolescenți – Roland, Max și sora lui Alicia, eu am perceput încă un ”personaj” cu rol de vedetă: negura. Este atâta negură în povestea asta, încât te ia cu fiori reci sub plapuma de lângă sobă. Negura lui Zafon e densă, posomorâtă, răutăcioasă, agresiv-învăluitoare și prevestitoare de pericol.... Continuarea ->

Prizonierul cerului, de Carlos Ruiz Zafon

prizonierul ceruluiCine l-a citit pe Zafon devine dependent de el. Cine a citit Umbra vîntului şi Jocul îngerului scrise de acelaşi minunat povestitor Zafon, este deja familiarizat cu personajele misterioase ale Barcelonei din prima jumătate a secolului trecut. Iar Prizonierul cerului este al 3-lea roman al ciclului „Cimitirul cărţilor uitate”.... Continuarea ->

Umbra vîntului, de Carlos Ruiz Zafon

Umbra vantuluiAcum am închis ultima copertă a romanului şi mă încearcă o sumedenie de emoţii. Parcă aş vrea s-o povestesc tuturor şi parcă n-aş şti de unde să încep.  Zic că-i prea grozavă ca să fie povestită, ea trebuie citită. Şi nu doar o dată!
Un roman încărcat cu de toate, intens, abrupt, duios, bun şi sfredelitor. Zeci de poveşti se împletesc într-o poveste ameţitoare.... Continuarea ->

Jocul îngerului, de Carlos Ruiz Zafon

jocul ingeruluiJocul îngerului – 471 de pagini de lectură savuroasă! Acum l-am descoperit pe Carlos Ruiz Zafon şi am o părere de rău că mi-am pierdut timpul cu alte cărţi nesemnificative. Am devorat cartea plimbându-mă prin Barcelona anilor ’30, pe străduţe ascunse şi parcuri umbroase, urmărind personajele şi ele urmărindu-mă pe mine când închideam coperţile.L-am admirat şi l-am compătimit pe David Martin – personajul vedetă al romanului.... Continuarea ->