Dragă ”Fashion Days”

dragaÎncă un articol marca Alex Kaschuta care mi-a facut ziua. Marketingul site-ului Fashion Days funcționează excelent, așa încât e puțin probabil să nu fi auzit de el sau să nu fi primit o invitație să-l deschizi. Și să cumperi ceva cârpe cu pretenții de haine stilate, la prețuri prohibite. Iar Alex Kaschuta m-a răcorit cu rândurile ei… 🙂

Dragă ”Fashion Days”,

Felicitări pentru succesul nebun.

Aveți în mâini o afacere condusă elegant, o interfață bună, un design simpatic și o logistică impecabilă. Un real exemplu pe piața de online retail românească.

Cu toate acestea, nu mă pot stăpâni să nu-mi fiarbă sângele de câte ori aud de voi. Când vă văd cutiuțele bombardate cu logo-ul ăla adorabil prin casele prietenilor sau când văd că mama cumpără de pe site-ul vostru crezând că dă lovitura vieții ei. Mă omoară.

Dragă Fashion Days, avem internet.

Vă rog, nu-mi spuneți că-mi vindeți un sacou Vero Moda la 300 de lei cu 81% reducere. Nu ne jigni pe amândoi. Știu că aveți clienți care cred că mărcile astea sunt grefate direct din coasta lui Valentino, și că 300 de lei < 876 de lei = afacerea vieții lor. E adorabil. Însă în era Google, Outwear și Wizzair, se poate ca unii să fi dat 10 euro pe un sacou Vero Moda (sau insert-marcă-FD-here) la o reducere reală într-un loc real de pe planetă.

Uite, e ca și când aș promite că donez unui copil suferind un rinichi, m-aș încălzi la lumina plăpândă a adorației tuturor pentru că sunt un atât de bun samaritean, dar eu sa am de fapt 3 perechi de rinichi pentru că mama făcea picnic lângă Cernobâl. Așa rămâi și tu, dragă Fashion Days, cu 5 rinichi și rest după fiecare eșarfă vândută la 1246% discount.

E ca vindecarea ologilor la Lourdes, un miracol!

Nu spun că nu aveți articole bune la prețuri corecte din când în când. Dar dacă mă mințiți în față și mă bateți pe umăr povestindu-mi că: aleluia, bravo mie, am fost un cumpărător deștept și am economisit 89% (!) pe niște teniși din platforma voastră, jur că simt cum mă paște un atac cerebral și că vreau să dau foc cuiva.

Dragă Fashion Days, uneori chiar aș cumpăra lucruri de la voi dacă întreaga voastră platformă nu ar fi o sfidare veselă la inteligența mea și a multor oameni care știu să introducă litere și numere într-un browser.

Articol preluat de aici.

http://www.pediverse.ro/despre-mine/

2 Comments

  1. Bookish

    Depinde si de tine sa nu te lasi pacalit. Vero Moda sau marca lor, Zee Lane, nu sunt branduri de top ci mass market. La reduceri e bine sa iti iei lucruri de calitate. Mi-am luat sandale Steve Maddens cu 269 lei, le-am verificat si pe site-ul din UK unde costau 90 eur. La fel, pt sot am luat pantofi Clarcks cu 188 lei, pe site in UK erau 50 lire. Si, preferata mea, o rochie Sisley cu 139 lei, verificata pe site-ul din US pe la 90 sau 100 dolari.
    Am dat si eu gres cu marca lor Zee Lane, dar in rest sunt super multumita de ei.

    Reply
    1. LG (Post author)

      Da, cred că articolul se referă la exagerări. Care n-ar trebui să existe într-un magazin. Cumva, dacă unele produse au prețuri umflate artificial (și apoi însoțite de discounturi artificiale) rămâne impresia că dacă putem păcăli câțiva clienți (nu pe toți), tot e bine, suntem în câștig. Și ca bani (preț plătit) și ca imagine (discount mare) 🙂

      Reply

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *