Admiterea la „academia” SEOPEDIA…

mai grea decât la Academia de Poliţie

imagesNavigând pe net în căutare de „ceva” (cred că franjuri de rochii sau perdea de cadă, nici nu mai ştiu) ajung la „altceva” – că aşa mi se întâmplă mereu. Din click în click şi din link în link, dau de un articol care-mi captează atenţia. Citesc şi văd că e postat pe seopedia.ro – deschid site-ul, văd că e cu forum de discuţii, citesc câteva titluri, îmi pare interesant la prima vedere (doar la prima!) şi încerc să mă înscriu – prin înregistrare, ca la orice site care se respectă. Ok, fie! M-am mai înregistrat pe vreo două sute de site-uri – de la magazinele cu haine la alea cu ţigări electronice, reviste şi alte bălării…Şi mă mai mir de unde-mi vin atâtea spam-uri.

Deci, dau să mă înscriu. Simplu, cinstit, cu numele real, adresa de e-mail, data naşterii (oare-mi trimit vreun cadou?!), verificare să nu fiu vreun spam şi la final, ghici ce? „scrisoare de intenţie”! Ups, îmi zic. Ăştia mă întreabă dacă am intenţii serioase cu ei. Şi trebuie să răspund la 5  întrebări/probe:
1) Câteva cuvinte despre tine + descrie/detaliază câteva dintre website-urile pe care le promovezi/deții/administrezi (începe cu blogul personal, dacă acesta există) – urăsc chestia asta cu „despre mine”. Ce poţi spune în câteva cuvinte despre tine? Că eşti frumos, deştept şi doreşti pacea în lume, da? Ca să faci impresie bună. Oare o fi scris careva „sunt un cretin”?! Şi sunt atât de mulţi pe-acolo…Mă rog, scriu telegrafic câteva cuvinte şi adaug site-urile pe care-mi etalez talentele…
2) Nivelul de experiență în marketing online (SEO/SEM) și/sau alte domenii relevante… Aşa, şi cum măsor nivelul ăsta? Cu note, calificative sau cu rigla? Poate am un nivel maxim sau poate mint, mă verifică cineva? Beznă! Trec mai departe, că nu găsesc rigla prin casă…
3) Motivul pentru care dorești un cont în comunitatea noastră. – Să va plantez o bombă, e bine? Pentru ce naiba vrea cineva să adere la o comunicate online, decât pentru a citi, a discuta cu alţii şi a-şi da cu părerea (dacă o are) în domeniul respectiv. Iar dacă motivul real ar fi unul obscur sau obscen, oare chiar ar recunoaşte cineva fix la înscriere?!! Sunteţi naivi.
4) În ce fel consideri că vei contribui comunității Seopedia? – Hmm, altă temă de gândire. Să donez sânge sau vreun rinichi? Să revoluţionez domeniul SEO? Ei, hai! Să scriu pe forum, dar mai întâi să mă înscriu. Oare ce naiba or fi scris ceilalţi? Mister…
Spune-ne de ce crezi că vei fi un membru important, dacă ești acceptat? – Dar cine zice că vreau să fiu un membru important? Îi las pe alţii să se bată pe importanţă. Toţi membrii seopedia sunt importanţi? Sunt emoţionată…
(Nu trebuie să exagerezi. Fii realist(ă)) – zic ei. Adică să nu mă laud. Păi, dacă vrei să arăţi cât de important eşti, un pic de laudă se cam cere. Să le spun că-s tare importantă, dar modestă, ok.

5) Confirmi că ai citit complet regulamentul nostru, precum și descrierile sistemelor de reputaţie şi infracţiuni? – Reputaţie?! Infracţiuni?! Dumnezeule, ce comunitate e asta? Masonerie, terorism, sectă, mafie? – toate-mi trec prin cap în fracţiuni de secundă…Notă: Utilizatorii care nu au acest câmp completat, prezintă mai puțină încredere echipei de moderare, în cazul în care se acordă vreo infracțiune. – Asta m-a lovit în plex. Deci, dacă nu răspund cuminte la tot chestionarul, domnii moderatori n-au încredere în mine. Oare cum voi trăi cu acest stigmat?!

Am citit regulamentul (stufos şi plin de restricţii, cu buline roşii şi verzi), am completat tot, am apăsat pe butonul „trimite” şi ce credeţi? Îmi apare mesajul <Registration denied, this forum runs an active policy of not allowing spammers. Please contact us via the “Contact Us” page link if you believe this is in error>. Mai pe româneşte, nu mi-au permis înregistrarea pentru că ăştia mă cred spam. Ăştia-s nebuni! Şi-atunci verificarea cu cod captcha pentru ce naiba mai e?

Bine, îmi zic, o fi vreo eroare, se întâmplă şi la case mai mari. Dau să apăs pe „Contact us”. He-he, asta-i cireaşa de pe tort! Nu există buton „Contact us”. Jur, am căutat fiecare milimetru al site-ului.

Oameni buni de la seopedia, voi sunteţi normali? Ok, regulile voastre – poate absurde, dar sunt ale voastre, să fie respectate. Dar să nu aveţi o adresa de contact, sau un formular, sau posibilitatea de a se lua legătură cu unul dintre voi? Că sunteţi mulţi pe-acolo care moderează, administrează şi supraveghează bulinele roşii şi verzi. Asta chiar mi se pare aiurea, mai ales pentru unii care sunt băgaţi până-n gât în SEO, content, web şi alte de-astea ce ţin de minunata comunicare pe internet.

Şi pentru că n-am reuşit să mă înregistrez – n-am fost admisă la academia seopedia! – am zis să citesc ceva pe-acolo, pe forum, la întâmplare. Şi-mi pică ochii pe vreo 2-3 subiecte de discuţii. Timidă, le deschid să văd câtă inteligenţă izbucneşte din ele şi câtă contribuţie aduc membrii norocoşi care au trecut de „admitere”. Vax, zero, nada, bluf…Mi-a trecut, nu mai vreau pe seopedia.ro 🙂

 P.S. Ştiţi care e leacul pentru dragostea la prima vedere? A două vedere…

O minusculă “captură” de pe minunatul forum:

11
http://www.pediverse.ro/despre-mine/

1 Comment

  1. Bookish

    Mda, uite din cauza asta nu mă înregistrez eu pe niciun forum. Oricum la un simplu google search găseşti destule păreri despre un anumit subiect şi fără să te înregistrezi.

    Reply

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *